Boy Sitting Alone شعر عاشقانه بت پرست از الهام دیداریان

الهام دیداریان

شعر عاشقانه بت پرست از الهام دیداریان

 

چگونه شرح دهم بـُـت پرست یعنی چه؟! / کسی که دل به تو یک عــمـر بست یعنی چه؟!!

بـرای لحـظه ی اول که دیدمت ناگاه / نخـورده تجـربه کردم که مـــســـت یعنی چـــه…!

گـــلایه مـی کنـد از گریـه ام خــــــــــــــدا اما / زمـیــن نخــورده بفـهـمد شــکـسـت یعنـی چه

گذشتی و نگذشتم که خــاطـرت باشد 🙁 / کسی که پای دلش مانده است یعنی چـه..

تُ را که تــرک کنم تــازه بعــد مـی فــهـمـی / که انتـقـام من و ضـرب شــصــت یعنی چــــه؟

شاعر: الهام دیداریان

برای مشاهده اشعار عاشقانه ی بیشتر از این شاعر روی اشعار الهام دیداریان کلیک کنید.

irnab شعر عاشقانه بت پرست از الهام دیداریان

 پی نوشت اول

* خـــبر به دورتـــرین نقـــطه ی جـــهان برسد * / نخواست او به من خســــته بی گُـــمان برسد
شکنــجه بیشتر از اینکه پیــشِ چشــمِ خودت / کسی که سهـــم تـــــــــو باشد، به دیگـــران برسد..؟
خـــــــــــدا کند که… نــــه…  نفــــریـــن نمی کنم / نکند به او که عــــاشـــقــــــش بوده ام زیان برسد
خــــــــدا کند که فقط این عـــشـــــــــــــــق از سرم برود / خــــــــدا کند که فـقــط زود آن زمان برسـَــد

” زنده یاد نجمه زارع “

irnab شعر عاشقانه بت پرست از الهام دیداریان

پی نوشت دوم

*مـــن به بعضی چهره‌ها چون زود عادت می‌کنم* / پیش‌شان سر بر نمــی‌آرم، رعایت می‌کنم…!

هم‌چــنان‌که برگ خشکـــیده نماند بر درخت / مایـــه‌ی رنج تــــــــــــو باشم رفع زحــمت می‌کنم 🙁

کم اگر با دوســـتانم می‌نشینم جرم توست / هر کسی را دوســـــت دارم در تـــــــو رؤیت می‌کنم

یک ســـلــــامــم را اگر پاســخ بگویی می‌روم / لــذتـش را با تمـام شـــــهـــــــــــر قسمت می‌کنم

توی دنیـا هم نشد بــرزخ که پیــدا کـــردمت / می‌نشیـنم تا قـیامــت با تــــــــــــــو صحــبت می‌کنم

ترک افیونی شبیه تـــــــو اگرچه مشکل است / روی دوش دیگران یک روز ترکت می‌کنم..! 


” مهدی موسوی ”

 

برای خواندن شعرهای بیشتر روی شعر عاشقانه کلیک کنید.


(حمایت از کالای ایرانی، وظیفه هر ایرانی است)
سپتیک تانک فاضلاب ساخت ایران )
دستگاه روغن گیری ایران کلدپرسینگ جهت تولید روغن کنجد طبیعی)