به نقل از سایت اطلاع رسانی ایلنا

توجه به مشاغل کوچک و زودبازده نظیر کسب‌وکارهای خانگی و اینترنتی در شرایط کنونی کشور بهترین راه کسب درآمد و حیات خانواده‌ها به شمار می‌رود. اما در شرایط کنونی اقتصاد ایران، معضل اصلی کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ افزایش سرسام آور هزینه‌ها است. خصوصا اجاره دفترکار در شهر بزرگی مثل تهران که برای برخی کسب‌وکارها دیگر توجیه منطقی ندارد. اما کسب‌وکارهای کوچک چگونه بدون دفتر کار می‌توانند در بازار به رقابت بپردازند؟ علی دادگر مدیر بازاریابی خدمات دفتر کار مجازی «دفتر شما» ضمن پاسخ به این سوال، خبرهای خوبی برای کسب‌وکارهای ایرانی دارد.

آفیس مجازی یا دفتر کار مجازی دقیقا چه کمکی به کسب و کارهای خانگی و اینترنتی می‌کند؟

مشاغل خانگی، کسب و کارهای اینترنتی یا افرادی که از طریق دورکاری به فعالیت مشغول هستند، به علت نداشتن دفترکار، برای ارتباطات کاری خود از شماره همراه استفاده می‌کنند. در این شرایط اعتماد کمتری به آنها می‌شود. از طرفی استفاده از تلفن ثابت منزل برای ارتباطات کاری وجهه خوبی ندارد و ممکن است به دلایل مختلف تماس‌های مهم و مشتریان خود را از دست بدهند.

اما آفیس مجازی «دفتر شما» که یک شرکت دانش بنیان در حوزه دفتر کار مجازی در ایران است، این مشکل را حل کرده و یک شماره تلفن ثابت تهران، یک منشی حرفه‌ای که پاسخگوی تماس‌های شما باشد و یک تلفن گویا با پیام خوشامدگویی و منوهای متعدد، در اختیارتان قرار می‌دهد تا جلوه‌ی حرفه‌ای‌تری به کسب‌و‌کارتان ببخشید. همه این امکانات را فقط در 5 دقیقه می‌توانید از پورتال آنلاین «دفتر شما» تهیه کنید.