5923d83671129 lovely poem sanam nafe irnab ir شعر عاشقانه کوچه از صنم نافع

صنم نافع – شعر عاشقانه

شعر عاشقانه کوچه از صنم نافع | شعر عاشقانه

 

بـَـعد تو منظره کوچهٔ‌ مان فرق نکرد  / پنجره، چهره من، سـوز اَذان… فرق نکرد

سر هر پیچ که عمداً به تو بر می‌خوردم / سرخی صورت من از هیجان فرق نکرد

بعد تو مادرم از عشق مرا می‌ترساند / حس من زیر قدم‌های زمان فرق نکرد

بی تو درگیر خیالات پر از درد شدم / روی بوم غزلم رنگ خزان فرق نکرد

روز و شب خوانده شدی در دل هر تصنیفی / بعد تو سوز قمر، لحن بنان… فرق نکرد

مردی از جنس تو در قصه من مانده هنوز / سال‌ها رفت ولی… مرد جوان فرق نکرد

هر چه می‌خواستم از شب به حقیقت پیوست / روز شد …چهره بی رحم جهان … فرق نکرد ..! 

شاعر صنم نافع


(حمایت از کالای ایرانی، وظیفه هر ایرانی است)
سپتیک تانک فاضلاب ساخت ایران )
دستگاه روغن گیری ایران کلدپرسینگ جهت تولید روغن کنجد طبیعی)